Assalammualaikum,
Siapa tak nak kulit cantik mulus persis Rohana Jalil kan? Yelah dah tua-tua tapi kulit macam orang muda. Apakah rahsianya? Namun tips ni bukan dari Rohana Jalil pon. Kini saya ingin kongsikan Tips Kulit Cantik dengan teh Lipton. Uncang teh jenama lain tak boleh tau. Hikhik. Uncang teh mempunyai pelbagai kegunaan selain bancuh teh petang-petang sambil tengok drama melayu petang-petang.
Scrub muka
Dengan mengambil isi serbuk teh tersebut, lalu gosokkan lah pada muka sebelum mencuci muka. Korang tenyeh kat muka ala-ala scrub pelan-pelan tau. Lepas tu boleh bilas. Gunakan uncang teh yang telah digunakan untuk membancuh teh. Tapi saya suka scrub muka dengan teh hijau.Tak payah nak membazir sangat. Jangan gatal nak kutip balik serbuk teh tuh buat bancuh teh. Yewww. Cara ni dapat tahu dari akak Sarimah Ibrahim. Tips ni selalu buat sebab dah lama habis scrub muka mahal sejak semester empat! Bayangkan dah graduate sekarang! Hahah
Penyegar Mata
Ala penyegar mata yang sama fungsinya letak timun dekat mata sambil relax-relax. Dapat mengatasi mata panda atau eyebag tau. Guna jelah uncang teh yang telah pakai. Letak dalam peti ais semalaman dan letak sejuk-sejuk kat bahagian mata cepat. Buat pada waktu malam lebih santai kot. Tak tahulah berkesan ke tidak. Sebab malas dapatlah mata panda sampai ke tua. Okeh nak letak sekarang jugak! 
Wah dengan menggunakan uncang teh duit poket pun jimat. Rawatan semulajadi kan lebih jimat dan InsyaAllah berkesan. Bahan kosmetik dekat pasaraya tuh semua ada bahan kimia je lebih tau. Selamatkan bumi kita! *Tiba-tiba. Semoga Tips Kulit cantik dengan teh ini bermanfaat untuk semua :)

Views: 7

Reply to This

Date/Time

Whazzup-u is a social network for all.

Badge

Loading…

Notes

Serious Spamming Issue

Dear members,

Google has detected serious user-generated spam on our site. Typically, this kind of spam is found on forum pages, guestbook pages, or in user profiles.

Time and time again, it has come to our attention that…

Continue

Created by Kamsan Amin Apr 12, 2016 at 4:39am. Last updated by Kamsan Amin Apr 12, 2016.

User-generated spam

Dear members,

Google has detected user-generated spam on our site. Typically, this kind of spam is found on forum pages, guestbook pages, or in user profiles.

Time and time again, it has come to our attention that there have been a lot of excessive online marketing and spamming activities done on the site. We…

Continue

Created by Kamsan Amin Apr 21, 2015 at 11:03pm. Last updated by Kamsan Amin Aug 19, 2015.

Apply appropriate profile name and photo

Please take note that through our observation we have noticed that some members  have been using inappropriate profile names and photos.Therefore we would like to remind these members to please use proper human names and refrain from using business entity names or products labels. We would also like to advised members not to upload explicit photos, or contents and risked their account being suspended or even deleted. Please keep all contents at PG-13 level so that each and every member can…

Continue

Created by Network Admin May 8, 2013 at 3:32am. Last updated by Network Admin Aug 19, 2015.

Phyto Science Biz

Gofishtalk.com

Dunia Seram

Angler's File

Phyto Science Biz

Whazzup-U Mobile App

App for your Android device.

 

Scan The QR Code To Download

© 2018   Created by Shaipul Bahri.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service